Google display

Google display

30/10/2022 Uit Door gebrokep

Als je benieuwd bent hoe je het beste reclame kan gaan maken aan de hand van onlineadvertenties kun je bij dit artikel hier meer te weten over komen. Google advertenties zijn dingen die vaak voorbij komen bij iedereen. Als je een website bezoekt op internet krijg je al vaak een advertentie te zien. Ook herkent iedereen wel eens tijdens een filmpje op YouTube dat er een advertentie tevoorschijn komt. Ook op televisie zie je vaak reclames voorbij komen tussen de programma’s in en tijdens deze reclames sla je de interessante dingen voor jou op. Ze gaan tijdens een baby film niet snel baby spullen aanbieden, omdat baby’s dit kijken, dit zouden ze eerder doen bij een film die bedoeld, is bij volwassen mensen die misschien een kind zouden hebben. Bij elke advertentie die je ziet zit een strategie aan vast en die hangt van heel veel dingen af.

De voordelen van mobiele advertenties

Zoals je de naam al zegt, is een beeldadvertentie vaak iets wat gedaan wordt via een video of een afbeelding en dan met bijna geen worden. Dit wordt gedaan, omdat hierdoor het veel beter onthouden wordt. Als je een beeldadvertenties maakt wordt dit leuker gevonden en een stuk interessanter dan een zwarte of gekleurde tekst. Dit spreekt ook veel meer aan bij iemand en wordt dus eerder opgeslagen bij iemand in zijn geheugen. Als je een hogere naamsbekendheid wilt krijgen kunnen advertenties dus erg handig zijn. Het doel van een advertentie is om iemand iets te laten kopen of proberen te adviseren in iets. Dit kun je doen via verschillende manieren. Je kunt dit doen zoals bijvoorbeeld de Kruidvat slogan “Kruidvat steeds verrassend altijd voordelig” dit zit bij iedereen in het hoofd. Maar hoe kun je het beste mediacampagne uitvoeren?

Mediacampagne

Als een organisatie bepaalde gelijkenissen is kunnen deze vertoont worden. Dit is geen probleem en een organisatie is vaak hetzelfde. Het opzetten bij een Google display kun je het beste gaan aanpakken door een plan van aanpak. Om te beginnen met een campagne moet je een interview gaan afnemen. We beginnen met het analyseren van data en het afnemen van interviews. Om zo de juiste doelgroep in kaart te laten brengen. Op basis hiervan kun je een succesvolle strategie maken die meestal altijd positief uitpakt. Een goede mediacampagne kun je het beste maken door al deze dingen te combineren zodat je altijd een goede campagne kunt leveren op maatwerk.